Scriu postul asta pentru ca de vreo cateva luni incoace, unii dintre voi sunt putini confuzi in ceea ce priveste job`ul meu. Nu ca nu ati sti cum se numeste, ci ca nu ati sti ce face exact un "SEO analyst". O sa explic in linii mari despre ce este vorba, pentru a inlatura orice discutie ce se poate purta la proces.
First things first: job-ul asta este atat de nou pe piata, incat nimeni nu stie cum sa il defineasca exact. Variatiunile merg de la SEO manager, PPC Manager, Inbound Manager, OM Specialist pana la cel cu care am inceput, adica SEO Analyst. Nu va ganditi ca lista de combinatii se opreste aici, pentru ca ati fi foarte departe de adevar. Este un domeniu atat de nou si incitant, incat..preocupati de PPC-uri, PPA-uri, CTR-uri, OR-uri si strategii, nimeni nu s-a gaindit sa-i dea o definitie clara. Exista lucruri mai importante de facut decat asta!
Cum ar fi..sa generezi trafic, sa faci offsite submission sau onsite optimization.
Mai exact, a "SEO Analyst" e persoana care:
- propune campanii de promovare online, pornind de la un SWOT si date onsite, generate de Analytics(printre altele)
- optimizeaza website-ul onsite si offsite, creeaza link building, genereaza continut si feedback, pentru a transforma toul in conversie.
-vorbeste de: metrics,KPIs, CTR, keywords, bids, global searches, monthly seearches, tactics, SM platforms, microblogging, email marketing campaigns, social ads, wireframes, ROI on SMM/OM,call to action devices,PR, tracking codes, means in generating buzz, social hype, PPC, earned media, paid media and so on.
Brusc, a sta pe FB devine foarte complicat, I`m sure!:)
PS: and I really love doing it.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.