Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 1 februarie 2016

Fii barbat, nu baiat!

Adu-mi flori daca vrei sa imi castigi atentia. Sau macar un ghiocel, pe care sa mi-l dai din toata fiinta ta. Scoate-ma la o cafea si poveste-mi despre tine, despre viata ta, fara sa imi arati orgoliile masculine pe care le-ai avut in alte experiente. Vreau sa te cunosc, interesat sau dezinteresat... nici macar nu mai conteaza. Dar vreau sa te cunosc, pentru ca ai avut curajul de a face ce simti, sa ma scoti la o cafea. Curajul merita rasplatit de fiecare data.
Vreau sa te iau de la zero, cu toate ca stiu ca esti suma experientelor tale. Iar astea au fost multe si se vad... si se simt, fara ca tu sa imi spui nimic. Tine minte insa ca pentru mine, tu abia te construiesti, in fata-mi, la o cafea. Nu numai prin ceea ce zici, dar mai ales prin ceea ce faci.
 Si daca tot vorbim de ales, alege sa nu te lauzi, sa nu te impaunezi cu orgoliul tau, alege sa iti dai jos masca si sa mi-l arati pe adevaratul tau eu. Ala asa sensibil si plapand sau poate excesiv de masculin. Nu ma intereseaza detaliile despre fostele tale relatii, nici despre fostele tale iubite, astea nu sunt decat niste nimicuri de bazar discursiv. Barfa ieftina, daca vrei. Sau chiar victimizare. 
Ah, si mai e ceva: lasa-ma sa vorbesc despre mine, in egala masura, cunoasterea implica dialog, nu monolog. Alege sa il folosesti cu cap. 
Stii ce? Analizeaza-ma, daca vrei. Asta imi arata ca esti interesat. Analizeaza-mi gesturile, tonalitatea vocii, da-mi suvita la o parte de pe fata, daca asta simti sa faci. Dar nu imi pune etichete. Nu imi spune cum sunt, la 5 minute dupa ce ma cunosti. Pentru ca nu ma cunosti, dar ai putea sa o faci, daca ai asculta mai mult.
Cucereste-ma cu un zambet. Dar sa stii ca zambetul nu este suficient, daca nu este insotit de o penetrare a materiei cenusii. Aia de iti nauceste simtirile si te baga din nou in joc. In jocul ala frumos de flirt, pe care eu ma fac ca nu il inteleg. 
Fii gentilom pana la capat si condu-ma acasa. E unul din cele mai frumoase gesturi pe care un barbat le poate face pentru o femeie. Si fa-ma sa ma simt speciala. Si unica. Pentru tine, nu in general. 
In concluzie, vreau sa fii barbat, nu baiat. Si sa iti asumi asta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.