Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 29 iulie 2009

VIolent, cu dedicatie

Mi-e sila de tara asta. Imi vine sa vomit numai la gandul ca suntem condusi de o adunatura de marionete, care nu au nici macar bunul simt sa fure cu ..cap banii nostri. Presiunea vomei devine acuta cand vad ca alianta deloc fericita PSD/PDL a inceput sa faca ceea ce intuiam eu ca o sa faca, in momentul in care am auzit vestea mariajului: sa arunce cu namol, sa arunce pisica, sa arunce si farama de demnitate si diplomatie politica ce le mai lumina obrazul brazdat de minciuni ordinare. De la Ritzi pana la Udrea, prin cotitura Nemirschi si statia Boc, aflam cum sunt de fapt alesii nostri si cum suntem noi ca popor de acceptam cu linguroiul pleasca de minciuni arborate cu zambetul pe buze. Suntem in criza, dar dam milioane de euro pe publicitate. Suntem in criza, dar donam jurnalistilor diurne, pentru a le cumpara increderea. suntem in criza, dar ne imptrumutam din nou, pentru ca nu am fost capabili sa gestionam un imprumut frumusel de la FMI, pe care l-am matrasit cum am stiut noi mai bine. si da, suntem in criza, dar de fapt..nu suntem, pentru ca economia merge bine. ASta exceptand imposibilittea de plata care se va declansa pe undeva prin octombrie, bineinteles.
Cu exceptia acestor mici piedici, in Romanica lucrurile merg de la foarte bine in sus: tara infloreste, economia e prospera, scandalurile politice sunt constructive, iar totul este facut numai si numai pentru a ajuta contribuabilul care da ca prostul bani la stat, fara a se intreba unde ajung.
Astia suntem, o adunatura de saltimbanci, care servesc cu gratie o adunatura de sugative. Sugative costisitoare, ce o sa ne duca in faliment.
In conditiile astea, ca forma de protesc, eu si alte sute(de mii) de tineri renuntam la dreptul de vot si emigram, pentru a creste PIB-ul altor state. Sugeti din buzunarele altora, nu ale mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.