Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 5 decembrie 2007

Sunt o realizare

Zilele trecute un cunoscut drag, dar totusi f indepartat..mi-a zis ca anul asta trage linie mai devreme si vede ce realizari sau nerealizari a avut...asta ca sa stie ce face anul viitor si cum rezolva punctele slabe. M-a trecut pe mine pe lista de realizari. Nu stiu cat de bine e sau in ce masura pot fi eu o realizare pentru cineva deja realizat, dar asocierea m-a flatat foarte tare. Partea a doua ca ma blocasem(da, ma blocasem!!) si nu stiam ce sa ii raspund, pentru ca nu ma gandeam niciodata ca cineva va spune asta despre mine dupa ce m-a vazut o singura ora, intr-o singura zi, pe drumul catre CNC si la locul lui de munca. Dar m-am simtit flatata..asta e tot ce am putut sa ii zic, nu m-am gandit ca poate ar fi bine sa ii intorc complimentul celui care ma sunase la doar cateva minute dupa interviu sa ma intrebe cum a fost si daca vreau sa raman sau nu in Bucuresti. Si da, ma simt flatata sa fiu o realizare pe lista altora, la fel cum ma simt realizata inconjurata de astfel de oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.