Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 30 decembrie 2007

I got punk3d!!!

Am primit o surpriza in avans de ziua mea...daca se poate numi surpriza..si asa, a fost ciudat, pentru ca am avut senzatia unui deja vu(la fel cum l-am avut acum 3 zile in El Uniquo). Surpriza era un telefon in care mi se spunea ca trebuie sa vin la munca de ziua mea, pentru ca unul dintre redactorii news in si-a luxat piciorul, iar celalalt a zis ca isi da demisia daca munceste inca o zi. Cu mult calm, am incercat sa explic ..ca dupa o saptamana de muncit de dimineata pana seara, de facut cate 15 stiri pe zi si de tinut locul a trei oameni..chiar nu am chef sa ma intorc la munca ..si chiar de ziua mea. Discutiile continua, pana cand la un moment dat, vocea imi spune: esti singurul care mai stie sa lucreze pe news in, nu avem inlocuitor, nu putem ocnvoca sedinta pe 31 dec sa explicam cum sa treaba...ai doar doo ore de stat.. Cu ultimul calm de care esram in stare..am zis..ca o sa vin, fie,..desi nu mi se pare normal. Moment in care, aud de la celalalt capat al telefonului. Ramona, stai acasa!!! A fost o gluma!!! Asta ca sa iti aduci aminte toata viata ca un nebun a facut o gluma de asta cu numai o zi inainte de ziua ta!! In mod evident, mi-am dat seama ca i got punked!!! Si nu a fost un sentiment prea placut, dar ..cu toate astea..jos palaria! Gluma a fost prea tare! am trait`o la intensitate maxima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.