Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 17 decembrie 2007

Christmas spirit

A inceput sa ma prinda spiritul sarbatorilor..cu toate ca numai cu 3 zile inainte ma declaram cel mai mare inamic al lor. Cred ca ninsoarea de ieri mi-a readus in suflet bucuria asta..si ii ziceam si Lui Sim ieri ca inseamna mare lucru daca inca ne mai putem bucura de lucrurile simple. Cum ziceam, am fericirea aia de nestapanit de a lua cadouri, de a zambi tuturor si de a face tuturor pe plac..de a-i rasfata pe ai mei, si pe mine, implicit. Am renuntat, cepu putin, temporar..sa imi mai satisfac mie capricii vestimentare, pentru a le lua alor mei cadouri. Nu este tipic mie, in afara de partea care implica cheltuitul banilor. Si am mai realizat un lucru: ca ador sa imi petrec timpul la un suc sau o salata cu fitze decat de a ma duce in cluburi. Cel putin...acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.