Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 26 decembrie 2007

For that, i give u thanks...

Mesajele de Craciun de anul asta au cam lipsit, din pacate. Nu dinspre altii inspre mine, ci de la mine intrspe altii. Din lipsa de timp, din lipsa de chef sau inspiratiea, am tot amanat conceperea a trei cuvinte inchegate semantic. Am primit tot felul de mesaje..cu lumina si caldura sufleteasca, cu pruncusori plapanzi, pe care le/am apreciat din suflet. Asa ca o sa imi cer scuze public pentru faptul ca nu am reusit sa raspund la toate. Cicel, draga mea, iti multumesc din suflet acum..in al doisprezecelea ceas, ca te`ai gandit la mine de Craciun! Iti apreciez gestul, cat si sensibilitatea si nu as putea niciodata sa te iau la construit SMS`uri..decat poate daca le iau special de pe un site. Iuli, sper ca ai petrecut frumos acasa, in familie, cu sora, fratele si parintii...si sunt convinsa ca ai fost fericita cu atatea persoane care te iubesc in jur!Promit ca imi voi lua revansa si ne vom intalni odata..sa speram ca anul asta:)
Cat despre ceilalti, love u all:)..nu numai pentru mesaje, ci pentru ca reusiti sa va faceti timp sa trimiteti un SMS..i`m more like a phone talking person..asa ca daca nu v-am sunat pana acum sa va multumesc..o voi face cu siguranta!
PS> Nu puteam sa te uit tocmai pe tine, Marius!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.