Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 20 decembrie 2007

Garou in the zone



Pe Garou l-am descoperit mai demult, cand cineva mi`a trimis duetul lui cu Celine Dion- Sous de vent. Daca iti suna cunoscut, incercam si traducerea in romana>: dus de vant, preluat de Loredana si Eric.(un duet oricum mult mai slab decat cel initial..asa ca nu ai pierdut nimic daca nu l-ai ascultat). Trecand peste, Garou este un canadian care si-a facut intrarea pe piata muzicala, probabil ajutat si de provenienta lui, dar mai degraba ajutat de talentul nativ. Daca ar fi sa ii compar timbrul vocal, probabil ca aduce pe undeva cu Joe Dassin..acceasi voce guturala, venita din strafundurile corzilor vocale. Dar omu` e tare pe pozitii..si recunosc ca am ramas cu gura cascata cand am auzit varianta live la Belle, in trei limbi(engleza, fraceza si spaniola).Fiecare tremur al vocii, fiecare inflexiune iti transmite o stare de spirit..asa ca e imposibil sa nu iesi ravasit dupa ce asculti una din piesele lui.
Convinge`te singur si let the music heal ur soul!

3 comentarii:

  1. Piesa "Belle" nu e de pe coloana sonara a filmului "Notre Dame de Paris" ci este un fragment din muzicalul cu acelasi nume. Musicalul, o productie franco-canadiana, a debutat in 1998. Garou, desi o voce buna (in nici un caz comparabila cu cea a lui Joe Dasin), are singurul merit de a fi jucat rolul lui Quasimodo in distributia originala. Piesa a fost scrisa de Luc Plamondon pe muzica lui Richard Cocciante, artisti ce au compus intregul muzical.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt absolut innebunita dupa el. De vreo 4 luni nu ma mai satur de melodiile lui, de vocea lui, de versurile lui. Unde mai pui ca e si sexy de iti vine sa plangi. Adica mie imi vine. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. e tare tipul.Am si ceva piese cu el, cine vrea sa-mi trimita mesaj pe adresa de messs barbufelix@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.