Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 26 decembrie 2007

Carti...

Vorbeam cu Magda de la Newsin azi si a fost ceva ce m-a facut sa zambesc: pasiunea pentru carti. Mi-a zis ca se duce in concediu si ca planuieste sa scape de cotidian, refugiata in provincie, cu o carte in brate. Asta o sa fac si eu...ca am si uitat cat de reconfortant e sa stai cu o carte in brate..fara a`ti pasa de nimic. Personal, incerc sa termin una, pe care nu reusesc sa o duc pana la capat, din cauza somnului...sau a consecintelor lipsei lui, mai exact. Si daca stau sa ma gandesc cand a fost ultima oara cand am citit o carte pentru suflet, nu as putea sa imi aduc aminte. De asta va avea grija Magda, care deja ca mi-a promis ca imi va destainui titlul unei carti cu final neprevazut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.