Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 30 decembrie 2007

Respiro: 23

Mai sunt 2 ore si implinesc 23 de ani. Nici mult, nici putin..adica taman bine...exact unde trebuie. Nu pot sa ma abtin sa nu trag o linie si sa vad ce am realizat in 23 de ani(hai..fie..mai putin...de cand am inceput sa constientizez ca imi construiesc viata). Nu as putea sa zic ca am facut putine..pentru ca nu am facut: am trecut prin toate..si bune..si rele...si pe plan profesinal..dar si personal. Asa si trebuia..pentru ca gurile astea de realitate si suturile in fund
isi au si ele rostul lor. Am un job bun..am perspective bune, am langa mine oameni care ma apreciaza..si asta e cel mai important. CE e si mai important decat atat e ca am reusit sa ma desprind de un mediu care nu ma ducea absolut nicaieri> nici profesional, nici de alta culoare. Iar asta e marea mea realizare pe 2007> am stiut ce vreau si am stiut cum sa iau ce vreau. Tot in 2007, am avut oferte de a merge in Bucuresti. cEea ce incepuse promitator..s-a sfarsit printr`un refuz vehement la CNC, cand am aflat ce salariu urma sa primesc si cate modificari trebuia sa fie facute pentru a intra pe post. Am multumit frumos, am apreciat gestul, m-am intors si am zambit gratios...dar nu am revenit cu dosarul de inscriere. Nu mi-a parut rau, pentru ca mi-am dat seama ca acel Buc nu era tocmai uns cu miere cum il stiam eu si cum imi spusesera altii. Marea pierdere a 2007 a fost a mea Sarmi..distanta Buc- Cta e parca prea mare uneori..dar asta nu ne impiedica sa ramanenm la fel de apropiate in spirit. Ce am castigat in 2007, probabil ca f multi prieteni..unii mai mult prieteni decat altii. A fost anul marilor descoperiri, revelatii si experimente(ca cel de la Neptun)..dar a fost anul in care nu am regretat nimic(nici o escapada, nici un cuvant spus aiurea, nici o relatie)..toate au avut rostul lor. CE nu am invatat inca? Ce inseamna a true man. Sa fie cel care stie ce vrea..dar obtine prin mijloace cat se poate de marsave lucrul dorit? Sa fie cel care incearca sa te cucereasca prin replici banale..sau sa fie cel care are grija sa nu iti lipseasca nimic? Chiar nu imi pot da seama..poate e cel care zice cat de perfecta esti..dar care se culca cu primele venite. Sau sa fie poate..cel care are impresia ca are o relatie non verbal..non fiyica..non spirituala..ca tot relatie se numeste. Pana la barbatul adevarat..invat cum e sa fii o adevarata femeie si un profesionist. Si doar de asta am nevoie.Bine, si de micile escapade amoroase..facute doar de dragul artei. Ce vreau pentru 2008?Sa fiu mult mai independenta..ca pana acum..sa plec in afara si sa fiu cel putin la fel de iubita ca pana acum. Pe plan profesional, prefer sa imi fac doar treaba..si ceva in plus..dar mereu cu pasiune si responsabilitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.