Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 11 ianuarie 2008

Welcome to 2008!

Nu am mai scris demult pe blog..desi jur ca am avut intentia in fiecare seara sa o fac. O mie de idei imi veneau pe drumul de intoarcere catre case, fiecare la fel de pertinenta ca suratele ei. Insa odata ce imi aruncam rucsacul pe pat..si ma pregateam de dus..totul se ducea de rapa..iar lenea lua incet locul entuziasmului si avantului jurnalistic. Lenea ca lenea, dar si oboseala isi avea locul ei..asa ca...in urma criticilor pe care le-am primit ca nu mi-am updatat blogul si nu i-am dat haine de sarbatoare(deh,altele..ca si asa s-a schimbat anul), ii fac un mic update prin materialul asta si o sa incerc sa recuperez din timpul pierdut. Cum compul meu e bushit..o sa fac updateurile printre putinele momente de timp liber pe care le am la munca...daca le am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.