Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 13 ianuarie 2008

Nights in Wish

O noapte pe sa[tamana imi fac de cap..cel putin o noapte. E dreptul pe care mi-l castig si pe care il respect cu sfintenie de fiecare data. Si pentru asta, am stat ieri o ora in fatza oglinzii..nu ca nu ar fi tipic Ramonei (pardon, lui Puf) sa faca asta. Ca de fiecare data..m-am ofticat(si acum, toata lumea..ofticata!ofticata!)..si asta pentru ca am vrut sa ma imbrac in ceva..si am ajuns tot in blugi in Constanta. CA asta este Ramona..pana nu se razgandeste de zeci de mii de ori..nu se simte bine! Dar partea buna a lucrurilor este ca nu era frig..daca nu am simtit asta prin sacoul meu trenchos..e de bine..am ajuns intreaga si nevanata in Constanta..iar asta e cel mai important. Am vrut, initial, sa mergem in CRUSH..numa` ca ne-am razgandit pe pargurs..si am ajuns inWISH, unde ne lovise taranismul data trecuta. Na belea! Ca ieri a tunat si s-au adunat toti..not the rednex, butttt...din cei mai cei. Ma gandeam ca poate erau aceeasi ca si data trecuta, numa` ca nu ii vedeam noi(Ps> si erau si creoli..si chei..la naiba!) A fost raiul pe pamant, de nu mai stiam la un moment dat daca am nimerit prin Wish sau prin vreo alta minunatie de club. Noah..all in all chiar a fost ok..si tipul de la masa noastra..si mai OK(da, sim..am sunat`o pe marina, nu il stie..si da..era bun..si da..avea un zambet frumos..si da..era si classy)Asha....faza foarte tare a venit abia azi, cand Dani(rezidentul de acolo) m-a intrebat cum m-am simtit stand la masa aia din centru, din fatza barului. Tot o sa primesti palmele alea!!!maybe next time:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.