Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 11 ianuarie 2008

Scuza de aur

Abia acum incep sa inteleg cum e sa lucrezi in Tv si ca munca in TV nu prea iti mai lasa timp de altceva sau altcineva: nici de prieteni, nici de iubiti, nici de familie. Trebuie sa fii de esenta tare pentru a face fatza unei zile in TV. Nu multi inteleg si recunosc ca nici eu nu intelegeam pana acum cateva luni..cum pot unii sa stea pe mewss si sa nu raspunda, cum sa nu aiba timp sa iasa la un suc sau sa raspunda la un telefon. Si asta pentru ca toate aceste chestii mi s-au intamplat mie si inca mi se intampla. Am primit reprosuri de la prieteni cum ca nu ii mai bag in seama sau nu le mai raspund la telefoane. Nu o fac din rautate, c pur si simplu pentru ca nu am timp> nici de mine, nici de altii. Nu pot sa zic ca ma bucura nespus de mult, dar singura mea scuza este ca imi place al dracului de tare ce fac. Cine este dispus sa inteleaga, intelege..cine nu, va continua cu telefoanele, chiar daca observa ca nu i se raspund la ele. Munca in TV iti lasa loc de mult prea putine permutari in spatiul personal, dar in spatiul relatiilor interpersonala iti ofera o gama cat se poate de diversificata. As alege a doua varianta, in conditiile in care am inceput sa imi tin aproape numai oamenii pe care ii aodr si pe care ii apreciez...care sunt destul de putini. Pe restul...scuzele mele, dragilor, daca nu va bag in seama...e legea selectiei sociale naturale, iar alegerile mele sunt cat se poate de motivate

Un comentariu:

  1. Pe 18 decembrie 2007...lumea a primit de la tine un ultimatum....pe 11 ianuarie 2008...ai trecut la atac. Si pentru a nu uita ce ai spus atunci am anexat si citatul:"Nu stiu de ce continui sa ma complac in conversatii sterile cu unele persoane. Pe de alta parete, sunt fitzosii...si cei care asteapta mereu sa li se sufle in fund. Probabil ca aici am si eu partea mea de vina, ca am invatat lumea prost. Asa ca..de acum inainte...change of plans..cine dovedeste ca merita...va beneficia de atentia mea..Vedeta sau nu, persoana publica sau nu, toti sunt in aceeasi oala..M-am saturat sa imi pese de prea multi..Asa ca incep sa ii triez, din ce in ce mai mult..si din lista, si din viata mea. Nu am nevoie de fake`uri. E prea plina Romania de ele, asa ca nu imi asum rolul de suprem salvator in a le lua pe toate sub obladuire. Asa ca..dragilor...cui nu o sa ii mai raspund deloc...inseamna ca a intrat deja in categoria persona non grata si a fost expulzat din viata mea! E o lume cruda, stiu..dar macar va dau preaviz..sa respect normele etice."

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.