Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 26 ianuarie 2008

Instalarea sictirului

Am un sictir cat casa in mine! Nu stiu daca e legat de ceva anume..ideea de baza e ca...E SICTIR! Cat se urat suna cuvantul asta..sictir..sictir..parca mi se umple gura de turcisme de cate ori il pronunt. Parca si vad pestriteala Istanbulului atunci cand zic cuvantul asta. DAr nici ca imi pasa...o sa il pronunt de cate ori o sa simt sictirul ca incepe sa preia controlul. Ma gandesc ca poate o sa aiba efectul invers..si anume, acela de a alunga starea de sictir si de a instala starea de...soare. Asta fac de vreo 3 zile, dar vad ca nu are efectul pe care il vreaU...Aasa ca o sa mai incerc..o sa incerc pana imi iese..si daca nu imi iese..suportati`ma asa pline de sictir cum sunt..ca si eu suport uneori fitzele voastre!

Un comentariu:

  1. Sa fie oare un inceput de astenie?Anotimpurile s-au dat peste cap si chiar dc ne vine sa radem uneori despre lucrurile gen,cedam fizic la presiunile naturii.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.