Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 11 ianuarie 2008

Gest nobil

Un telefon iar m-a facut sa zambesc. Venea de departe si chiar la doua zile dupa ziua mea, dar mi-s smuls cel mai gratios zambet cu putinta. Si-a adus aminte si m-a sunat special cand s-a intors in tara sa imi spuna un sincer la multi ani si sa ma intrebe daca sunt toate bune cu mine. Marius, din nou Marius, de la care nu mai stiam prea multe, pentru ca nu am mai tinut legatura in ultimele luni si nici nu ma asteptam sa fie atat de nobil in actiuni(nu ca nu ar fi). Dar m-a sunat, in scurta lui vizita in tara sa imi spuna ca nu a uitat de ziua mea. Dragul de el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.