Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 20 ianuarie 2008

Daca m-ai intreba...

As vrea sa fie frumos, destept si realizat. Diferenta dintre dorinta si realitate o face perseverenta si norocul..asa ca aspiratiile se pot transforma in praf odata cu primul venit..care nu e nici frumos, nici destept si cu atat mai putin realizat. Depinde de cel care aspira daca e hotarat si pregatit sa isi infrunte destinul..sau daca il lasa pe mana altora. Eu tind sa cred ca fac parte din prima categorie, care are cel mai mult de suferit de pe urma dorintelor specific omenesti,dar care nu se multumeste cu tot ce ii pica in plasa. Si nici nu as vrea sa fiu altfel, sincer. Imi place starea de acum, imi place ca ma impart intre o mie de chestii si o mie de persoane, cu care dezvolt relatii cat se poate de diversificate. uneori ma gandesc ca relatiile de prietenie si gesturile de prietenie dintre mine si alte persoane ar putea fi interpretate cat se poate de gresit(aviz catre ILE :D). Numai ca am ajuns in stadiul in care nu imi pasa..si cel mai important, in stadiul in care stiu ce vreau..si o sa repet asta incontinuu..incontinuu...incontinuu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.