Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 23 iunie 2007

Chris Spheeris - Across frontiers

Doar Ascultati..atat...si mergeti pe firul melodiei..e imposibil sa nu va duca in spatiul ala de care aminteam intr`un blog, mai demult..un spatiu speeris`nian..in care totul se contopeste, in care totul de descreteste, se uniformizeaza intr`o liniste de nestapanit. SI cum sa crezi, data ce il asculti pe Spheeris, marele Spheeris..ca nu exista simtaminte, ca nu exista pasiune, ca nu exista arta?Exista, numai ca in goana noastra, am uitat sa le aducem un tribut.El l-a adus in numele tuturor.

3 comentarii:

  1. Ai invatat sa pui videos :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dimineata de dimineata... ma trezesc... satul de mine si vad mereu acelasi peisaj lipsit de TU...
    Stiu... vorbele mele nu mai impresioneaza... e probabil mult prea tarziu... Cuvintele ce le rostesc au ajuns la urechile tale
    cand rostul lor s-a pierdut intr-un praf de nisp pe plaja rasfirat usor intre stavilopozi.

    As vrea ca lacrimile care imi curg... ca unui om fara putere ce spui ca sunt... sa nu le mai simt... dor... ca un ciocan ce loveste intr-n suflet ce tu il crezi de piatra...

    As vrea sa ma sfarsesc... sa termin cu mine... sa ma reneg ...

    Ma gandesc mereu la tine... stau si iti privesc papucii... cu puf... lasati in usa... si... plang... ca un om fara putere ce sunt...
    ca un om care nu a uitat sa iubeasca... care vrea sa iubeasca...

    M-am saturt ca diminetile sa imi fie un chin.... un cbin crunt... in care chipul tau imi da desteptarea...

    vreau ca ziua de maine sa inceapa fara mine!

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.