Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 1 iunie 2007

Contrablog


Incep prin a injura tastatura..nu e vina ei ca scrie in hindi...ci a fomeii de la capatu` tastaturii care nu intelege cum se schimba sistemu` inapoi in litere latine.Nu`i bai, zic..si trec mai departe. Am zabovit azi pe blogul unui prieten, sa vad ce i-a mai nascocit sa scrie azi..ca eram curioasa..Si-a facut blog de vreo cateva zile si si-a varsat toata furia acolo..si dau un scroll down pa pagina, care este..vad un titlu cu litere de-o schioapa..REgulile barbatilor pentru femei..Opaaa...mi-am zis! Razboi..iar ne batem in sexe,noi pacifisti fiind de fel..asta cand nu ne punem intrebari stupide..de genul..ce mai face gicu...o campanie de promovare a lu` gicu..ce e un wa wa wee wa si..dar sa revenim la reactiile care mi le-a starnit blogul lui Marioos(cum ii place sa isi spuna). L-am vazut, l-am citit si nu m-am putut abtine sa nu comentez. Poi, bine, draga, dupa ce ca traim intr-o lume patriarhala, ca matriarhatu` nostru ne-a fost calcat in picioare de vanatorii de mistreti din era glaciara, mai vreti si reguli? Si cum ma gandeam eu asa..mi-a trosnit in minte ideea sa ii fac un contrablog..sa vedem care iese mai castigat din toata treaba.
1. Sanii nu sunt facuti sa te uiti la ei, pentru asta exista si sfarcurile unui barbat, but u don`t see a woman holbandu`se ar ur boobies. Indeletnicire elementara a barbatului nemultumit ca sanii neveste`sii nu sunt asa de mari(asta ca sa nu vorbim de ai lui).
2. SAmbata e seara de sport dupa o zi de shopping..Daca rezisti dupa 5 ore de plimbat prin magazine si uitat la prietena cum probeaza taspe mii de toalete si pantofi...ai DREPTUL la o seara de sport(90 de minute, nu mai mult)..in caz contrar, vei fi fortat sa te uiti la inca un maraton Surprize, Surprize sau la filme indiene(sa fie dracii mai cu folos);
3. La fel cum sexul e un sport, si femeile nu il comenteaza...shopping`ul e la fel. Avantajul lui e ca nu te lasa niciodata nesatisfacuta
4. Vom face aluzii de acum inainte pentru orice.. Se va folosi metoda cainele Pavlov...o aluzie, un obiect de imbracaminte mai putin. De carte ori se va folosi sistemul asta, barbatul va trebui sa invete ca e o aluzie la ceva. Pana se prinde la ce, e deja manipulat
5. Toate argumentele sunt acceptate, cu atat mai mult cu cat sunt mai vechi..pentru ca atunci fufa blonda nu era nici la orizont, nici in el..Asta da termen de comparatie si poate fi folosit ca argument
6. Nu critica pana nu te uiti in oglinda! TE-am mintit cand am zis ca slabeste cu 10 kg
7. Pauzele publicitare nu sunt facute pentru discutii. Singurele alternative raman> meciurile de fotbal, filmele cu mitraliere si sange sau alea cu masini, cand femeia poate spune linistita: Stii,am fost cu prietenul tau cel mai bun si acum sunt insarcinata fara ca el sa spuna nimic..decat sa dea din cap afirmativ si sa spuna..al dracului, Banel asta, dom`le!
8. Pentru fiecare scarpinat al barbatului, femeia are pregatita o ragaitura si un 'pwwwwwwwwlllaaaa mea', spus de fatza cu ai tai. Asta daca ai noroc..daca nu, o vei vedea in fata blocului, cu sticla de bere langa ea, cu picioarele desfacute si fusta ridicata..ca ii e cald, discutand despre folbal cu prietenii tai si despre cate rateuri ai dat la poarta ei cu o seara inainte
9. Atunci, femeile vor purta saci, iar barbatii doar funiile de legat gura la saci..Mizam pe reciprocitate.
10.Rotundul este o forma, dar nu se pupa deloc cu patratu` care ti`e fund, cu ovalu` care ti`e fatza, carnatii care iti sunt degete, piramida inversata careia ii spui trunchi si cilindrii imensi care iti sunt picioare. Taie din ele sau da cu smirgher..sa le aducem la aceeasi forma.

Un comentariu:

  1. Care cafteste pe care? Femeia sau barbatul? Eu spun ca prima, in cazul asta

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.