Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 7 aprilie 2009

Violenta de interior

Citeam acum cateva minute un post de pe blogul unei prietene. Cuvintele cheie ale materialului erau incredere, siguranta si viitor. Lucruri care, momentan, pentru mine...sunt inexistente. Poate am nevoie de o perioada sumbra si plina de incercari, pentru a-mi demonstra ca sunt Ramona de odinioara, cea care injura, se lupta, supravietuia, pentru a-si apara interesele si drepturile. Am ajuns la gradul maxim de indobitocire si subjugare, care m-au transformat profund in ultimele luni. Luni care mi-au furat tot: de la prieteni, cunostinte, dragoste, pana la pofta de a merge mai departe cu fruntea sus, pentru ca SUNT stapana pe propriile mele ganduri si atitudini. Nu mai sunt RAMONA de atunci, sunt doar un schelet, de pe care s-au desprins lucrurile esentiale , s-au macinat, s-au ars si acum asteapta sa renasca din cenusa. Dramatic? Nicidecum. Sunt ganduri amestecate, neputinte, adunate de-a lungul lunilor, care refuleaza acum in cel mai urat mod cu putinta. Tendinta de autodistrugere exista, poate mai mult ca niciodata. Visele s-au risipit si ele, pierdute in imensitatea abstracta si abjecta a unei realitati pe care o contesc si o detesc vehement. Ambitia e un cuvant necunoscut, iar compromisul nu mai exista decat in masura in care as putea sa recurg la el ca ultima solutie pentru a-mi apara drepturile. Ma intreb insa cand va rasari acel soare de care am nevoie, pentru a ma readuce la simturile mele de odinioara.
PS: Reply ..pesimist la www.simonna.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.