Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 28 aprilie 2009

Lejer..de vara

Vine vara si simt aerul ala vald si innabusitor sufocandu`mi narile. Mamaia se trezeste din eterna adormire, lumea incepe sa populeze aleile inguste si pietruite din statiune in plimbari lungi, doar-doar or fi si ei gadilati de soarele orbitor. ! mai se apropie, corturile de la The MISSION si cel de la SUNWAVES se ridica de zor, afisele cu evenimente troneaza pe fiecare stalp lasat liber de ultimul sezon.Imi miroase marea, cum nu mi-a mirosit un an intreg, imi miroase verdeata cum nu mi-a mirosit in nici un an. E un sentiment nou. Respir si sunt constienta ca respir.Am timp sa respir, sub povara unui stres permanent si a incertitudinii zilei de maine. Zambesc insa. Imi am prietenii aproape..si dusmanii si mai aproape, ca intotdeauna
Groaznic de placut sentimentul. L-as retrai la nesfarsit. Lejer de vara, cum ar spune Negru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.