Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 18 aprilie 2009

Alergand printre diete

Boul este gras. Asa spune oglinda. Sau asa ii spune imaginatia. Sau asa ii spune constiinta, a dracului constiinta,..care stie foarte bine ca are termen de comparatie. Asa ca..sub imperiul ultimelor constatati din oglinda, Boul a luat taurul grasimii de coarne si dusa a fost inspre diete si fitness. Mult fitness. Adica 10 minute. E ..cel putin , un inceput, dupa o perioada de sedentarism notorie si agasanta. Sunt bune si alea. Le mai combini cu o tura pe role, cu sex, cu ceai verde(pe care il indoi, momentan, cu lapte si felii de orange, pentru ca nu ii suport gustul)..si uite asa arzi caloriile. Nu m-am oripilat cand m-am uitat in oglinda, nu am avut nici macar un soc. Pentru ca stiu ca toata nenorociata aia de grasime se trage de la stres si nervi care si-au dat mainile si s-au gandit sa se intoarca impotriva mea si sa nu imi mai consume caloriile, cum o faceau pana acum, ci sa inverseze mecanismul, pentru a le lasa sa se adune, ca nesimtitele, in jurul taliei. Dar exista o solutie pentru orice. Sa nu ne alarmam, pentru ca exista o solutie pentru orice. Asta nu il face insa pe bou mai putin gras(pardon, chubby), ci doar constient de caloriile pe care trebuie sa le elimine. Pentru ca boii nu pot fi grasi la nesfarsit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.