Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 10 aprilie 2009

Costi si revolutia

Vorbeam cu un prieten. Inocent si gingas ca o floare, care imi zice ..suav...ca el pleaca in Moldova. Putin incurcata..si oarecum speriata..il intreb...tot suav..sa nu il sperii sau..mai rau..sa nu ii stric vacanta/conceptia despre lume/aranjamentele: Costi, tu stii ca in Moldova e putin...revolutie? Din partea cealalta, el..la fel de ...delicat: da, dar poate nu e asa grav. Imi iau inima in dinti si ii mai spun o data nebunului ca revolutia e revolutie si il fileaza spp-istii la intrare..cu gloante in cap. Din nou...delicat, el vine cu o intrebare de data asta: auzi, da` nu vrei sa vii? Nu iti place tie o tara agitata? Am ramas blocata si ma gandeam ..sa rad..sa nu rad....sa rad..e de ras..ca omul parea serios? Si in timp ce incercam sa ies cumva din...intrebaea lui...apare raspunsul final: oricum, mah..eu am crescut in Navodari..Ce crezi tu ca poa` sa imi faca astia, pana la urma?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.