Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 24 aprilie 2009

Retro-BSB sau cum se naste idolatria

Pe vremea cand Ramonne inca avea muci la nas si ii stergea frenetic cu maneca de la tricoul cu USA, existau 5 baieti care suceau mintile tuturor. Tuturor femeilor.Si comunitatii gay. Posibil. Cei 5 baieti se numeau ..stupid si..infantil..dar comercial...Backstreet Boys. Baietii astia au creat isterii in masa, au facut toate pustoaicele sa planga, le-au facut sa tipe..si mai rau, le-au pus sa faca testele din toate revistele sa vada cu ...care din ei s-ar potrivi mai bine. Recunosc, m-am molipsit si eu de isteria asta(mai putin partea cu plansul si cu isteriile in masa). Pentru mine, totul era simplu inca de pe atunci, cand ma uitam la prietenele mele si le spuneam calm..ca un om matur: La dracu, nu sunt decat oameni. Ce aveti? sunt simpli oameni(pe atunci, nu imi dezvoltasem imaginatia atat de mult incat sa spun ca sunt oameni futabili, futaciosi, alergabili si alte cuvinte specific hormonale in momentul in care ii vedeam/televizionam/ascultam). Si uite ca oamenii astia imi lucrasera mintea atat de tare, incat..la varsta aia..ajunsesem sa il ador/idolatrizez/doresc pe AJ. De ce? Simplu! Era singurul care iesea in evidenta. Of course, de la AJ am trecut la obsesia Howie(cu ai lui carlionti)..dupa care..prin 2004, Kevin mi-a intrat in gratii..ceva mai soft..ca deja disparuse pofta de BSB.Aparusera dj`ala si dj`ii.
In caz ca ai uitat de ei(nu nega!), uite primul lor videoclip: We got it goin` on

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.