Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 16 aprilie 2009

IO, nepoata lu` conu` Mavrocordat !

Cand visezi ca esti urmas de domnitor, e clar! Ai o problema! CAnd visezi ca domnitoru` ala convietuieste cu tine si istoria se amesteca ..cu tot ce inseamna existenta ta, e clar! Ai o problema!EU..am o problema. Asta daca ma iau dupa visul de aseara, in care , dormitand, imi duceam existenta alaturi de Mavrocordat si Brancoveanu, ca stra-stra-stra-nepoata a nepotilor lor nepotosi. Se facea ca intram intr=o magazie..si tot avansand..in magazie, am ajuns undeva la 200 de m sub pamant(neincarcerata in sicriu, insa)..si acolo, la 200 de metri sub pamant, se facea ca era o plaja ..cu piloni masivi infipti in nisip si ziduri ruinate, molfaind a istorie, pe ici, pe colo.Stiu ca ma crezi nebuna in timp ce citesti toate randurile astea, dar..recunosc, asa m-am simtit si eu imediat ce m-am trezit si am realizat ca in vis, faceam analogii de incuscrire si rudenie cu Mavrocordat, cautand comori! Oare ce frustrari s-or ascunde in subconstientul meu? Freud,boy, a lil` bit of help here, ca de la nevasta`ta nu prea am invatat nimic cu mecanismele ei de aparare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.