Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 10 aprilie 2009

Hatred

Te detest. Te detest din clipa in care am realizat ca pentru tine, prietenii nu exista decat in masura in care poti obtine ceva de la ei. TE detesc pentru ca ai reusit, cu atata migala sa imi cumperi increderea, astfel incat sa nu ma revolt impotriva ta, la fel ca ceilalti. Te detesc pentru ca stii sa ascunzi foarte bine lucruri care nu iti sunt favorabile tie si stii cum sa minti cu naturalete. Esti ceea ce trebuie sa fii, in lumea ta.Dar cand ramai fara idolatrii, cazi repede in prapastia deznadejdii. Cazi si mai repede cand observi deznadajduit, ca lumea ti-a deconspirat planurile machiavelice si ti-a dat drumul inspre catharsis, in flacarile iadului pe care tu ti l-ai creat. Te detest pentru ca si eu, ca multi altii, am fost una dintre persoanele pe care le-ai folosit pentru a-ti consolida pozitia proprie, pe premisa ca poti castiga imagine de pe urma mea. Pana la urma, esti unul ca oricare altii, care moare numai pe limba lui. Si nu imi va fi mila cand imi vei cere ajutorul , urland a disperare. Nici macar nu voi cliti atunci cand vei implora sa te scot din prapastia in care te-ai bagat singur, pentru ca prefer sa te las sa traieti in lumea ta confuza, plina de minciuni autoplasmuite, decat sa te trezesc la realitate. Asa vei muri mai repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.