Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 27 aprilie 2009

I`m rebranding myself


I`m rebranding myself..rebranding...self...self rebranding.La dracu cu vocea asta!!, imi zic, in timp ce imi trag patura pe cap si incerc sa mai trag de cele cateva minute pe care le mai am pana sa parasesc incinta..patului. Dar a dracu` voce nu ma lasa! Imi turuie in cap, mai ceva ca o femeie ahtiata de ultimul episod din REGINA. Tip de catvea secunde, semiadormita cum sunt, ma hotarasc sa o ascult. REBRANDING. Cata absurditate!Cum mi-ar sta mie obsedata de P.U.L.A, ca domnisoarele de care aminteam intr`un post trecut? Cum mi-ar sta mie facand frenetic mi-mi-m-i-mi in oglinda, strambandu`ma grotesc in acelasi timp? Sau...mai mult decat atat..cum mi-ar sta mie ...? Stai, frate, imi zic, in timp ce imi sorb cafeaua si butonez saraca telecomanda. Asta e REBRANDING?Brusc, declickul se produce, iar in fata ochilor mei stresati, obositi si tristi..se desfasoara o duduie, care isi unduie suav soldurile pe tocuri de 10 cm. Ma uit mai atent la ea. Se apropie de mine, in rochita ei din matase naturala, asortata cu un sal din cashmir. Geanta e LV, dar ce mai conteaza...se asorteaza cu tinuta si cu sandalele de un albastru imperial din picioare. Buzele sunt tuguiate, iar privirea este usor tampa. O vad apopiindu-se, o vad vorbindu`mi. Vocea imi e cunoscuta. Se apropie si mai mult...si din doua cuvinte imi dau seama ce hram poarta: e alintata..micuta de ea, pisicita si frivola in pseudo eleganta ei atent ticluita. nu stie sa se poarte si mascheaza un erotism pe care nu il stapaneste. Pozeaza in ceea ce nu e, dar daca zic tiparele..asa sa fie. Vrea sa fie senzuala, dar fiecare gest se transforma intr`o inercare penibila de a demonstra ca e o femeie PUTERNICA. Se aseaza. Observ cum ii tremura mainile, iar zambetul i-a inghetat pe fata inerta de la atata colagen. Nu o stie nimeni, nu are valori, nu are principii, e anonima si uniforma, ca mai toate cele de seama ei. Se hraneste cu bani, pe care nu ii produce. Consuma, pentru ca e consumerista, iar IUBI i-a promis ca ii ia manushitele alea din piele pe care le-a vazut in revista numai daca e cuminte. IUBI ii da tot ce vrea: de la YSL, la LV,la Gucci si Armani. Doar daca tace si zambeste. Asa ii zice iubi in fiecare zi, in timp ce ii inmaneaza cardul, \pentru ca iepurasul lui sa se duca cu fetele la suc in noul Porsche decapotabil.
Ma uit mai atenta la ea. Privirea mi-e cunoscuta. Zambetul inghetat, la fel...Ea e....EU! EU sunt ea!!!! REBRANDUITA!Mereu REBRANDUITA! Imposibil. Intr`un gest disperat, strang de gat vocea care m-a impins la rebranduire. Nu vreau REBRANDUIRE, daca REBRANDUIREA inseamna canonizare. Tu te-ai rebrandui, daca rebranduirea ti-ar omori spiritul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.