Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 30 aprilie 2009

Publicitatea online pierde teren

Zice Bogdan Naumovici ca in vreme de criza orice investitor reduce tot ce inseamna publicitate online si transfera investitia in canale sigure, cum ar fi TV`ul. Corect, as spune eu, in conditiile in care publicitatea online in Romania se taraste de pe o zi pe alta, iar investitorii sunt sceptici ori de cate ori vine vorba de online. De ce? Pentru ca Internetul nu a fost niciodata foarte eficient in ceea ce ii priveste pe romani, chiar si in conditiile in care preturile pentru publicitatea online sunt mult mai mici decat publicitatea pe TV, spre exemplu. Dar cand vine vorba de comparat eficiente, rezultate si siguranta, TV`ul bate la fund orice alt mijloc de comunicare.E normal sau nu ca investitorii sa aiba fobie de internet in era tehnologizarii? Defineste normal intr`o tara a cutumelor si a conservatorismului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.