Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 28 aprilie 2009

Fratica..unde fratica nu e frati`miu

Meeet..fratica! E noul meu tic verbal. Sau vechiul, adus la stadiul de nou. Am realizat de curand ca am ticul asta, pe care il folosesc la fiecare 3 minute, cu absolut oricine din jurul meu. In definitiv, suntem o lume de fdrati si surori, nu? Nu stiu cum l-am luat, de cand l-am luat..dar m-am trezit intr`o dimineata..la 5..folosindu`l deja. Insesizabil pentru mine, enervant pentru cei din jur, care ridica spranceana ori de cate ori il folosesc. Si il folosesc des, dupa cum am si zis. Mishu zice ca m-am pricopsit de la el, eu zic ca l-am luat de la VRT. Pe asta si pe "ninja". Ce mai conteaza de la cine l-am luat acum?BIne ca am scapat dracului de "gen"..gen. AAAA!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.