Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 5 aprilie 2009

Tresarirea salvatoare

O curea sleampata, niste blugi lalai si o fata usor sifonata. Dar..mai presus de toate, o privire plina de subinteles si niste ochi expresivi. Asta am reusit sa intrevad prin geamul unei masini, aproape de Dolosman, la adapost de vantul asupritor din zona. Am tresarit, ca intr-un declick si am zambit celui care ma privea prin geam, usor intors spre mine, mangaindu`si buzele. Curiozitatea m-a facut insa sa il urmaresc cu privirea atent, cand a iesit din masina, pentru a-i da un calificativ de notorietate. "Da, a trecut testul"..imi spuneam in gand, inca urmarindu`l cu privirea cum isi face de lucru pe langa zidurile Dolosmanului. Langa mine, Alexandra imi spune ca l-ar lua o tura, ca ii place stilul lui usor neglijent..dar ..de fapt, atent proportionat, pe care individul din Brasov il afisa. Zambesc in gand si imi spun..Are potential individul..in timp ce focalizez asupra curelei si blugilor lalai, care il prindeau al naibii de bine.Curand, am realizat, ca nu am mai avut tresariri de felul asta de ceva vreme. Am continuat sa zambesc, spre drumul de intoarcere, in glumele celor din masina. Inca zambesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.