Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 8 iunie 2007

Strigat

Vreau concediuu!! Vreau sa scap de toata agitatia asta, de deadline`uri, de tot ce inseamna licenta, invatat, Coman, Mencher, Miege, Metzler, Runcan, Betrand si alti mari guru ai presei, ai teoriei presei, mai exact. Nu mai vreau trafic, nu mai vreau voci isterice si stridente, nu mai vreau internet, nu mai vreau bus`uri galbene, moda, trend, masini, bani, alergat dupa himere. Nu mai vreau sa aud de nimeni si nimic, vreau doar sa imi inchid telefonu` si sa ma bucur de ceea ce am uitat sa ma bucur in anii astia: de familie, de viata, de liniste si de puiul meu frumos, pe care nu l`am mai tinut in brate de cand mi`a balit ultima oara pe haine. Atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.