Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 28 noiembrie 2008

Meseria mea? Invidia!

Ma numesc Vomel Invidiosu. Sunt turnator de meserie, dar incerc sa ma prefac ca sunt om cu obraz subtire si umil pana in maduva vomei verbale. Poate de aia ma si cheama Vomel...ca vomit mult..vomit ce nu trebuie si cand nu trebuie si mai ales pe cine nu trebuie. Poate asa ma invidiaza si pe mine cineva..ca vomit mult. O fi o calitate? Eu zic ca da..ca in plina criza economica e ceva sa vomiti mult..asta inseamna ca mananci..mai conteaza acum ce? Important e ca dai ceva afara..ca nu tii in tine..ca iti dai drumu`. Prieteni nu prea am..incerc sa mi`i fac cu disperare..dar se pare ca nimeni nu prea mai e interesat sa urzeasca impotriva altora. Deh..nu stiu ce e aia valoare si ce trebuie promovat cu adevarat! Nici sefii mei nu prea inteleg asta se pare, ca ma chinui de atata timp sa le dovedesc ca pot..numai ca esuez lamentabil in fata vanzatoarelor de seminte. Ale dracului vanzatoare! Ce inseamna sa stai la taraba in zilele astea: mai trece un client, ii mai faci cu ochiu`, il mai ciupesti de fund..ii mai dai o samanta gratis..si uite asa cumperi omu`. DA` eu..care nu am nimic...cu ce sa ii momesc? Bani nu am, masina nu am, casa nu am, iar sinapsele imi sunt si ele partial afectate dupa atata lucru cu oamenii. Nici pe mine nu prea reusesc sa ma conving ca pot..dar insist, ca m-am saturat sa zac in mocirla mediocritatii. Eh..mie imi place sa stau mai mut in turnul meu de fildes, fara pete..departe de fata umana. Pentru ca eu stiu ca sunt nemuritor...imi ia doar ceva timp sa ii conving si pe altii de acelasi lucru. E putin cam greu..cand toata lumea imi altereaza aura de perfectiune sanctica. Ei nu stiu, ignorantii, cum e sa fii sacru. Dar stii ce ma doare mai tare? Ca nu am valori in jurul meu..si ca toate valorile pleaca de langa mine..oi avea o charisma proasta. Singurul meu prieten imi e PC-ul, batranul PC, care ma mai ajuta sa postez din cand in cand replici pline de venin catre mutantii imperfecti din jurul meu. E greu sa fii sus si sa te uiti , in jos , la miicimea de la picioarele tale. Trebuie sa ii fac sa ma adore! Trebuie! Incep sa devin neputincios si neincrezator in fortele proprii. Ieri, doctorul mi-a dat un diagnostic cumplit: sufar de invidie, zice el. Nu stiu ce e asta, dar suna bine...armonios..Fii atent cum mi se tuguie buzele armonios numai cand pronunt: invidie..invidie...invidie...invidie. Oare e un dar divin?




N.R. Invidia naste monstri..iar de cele mai multe ori monstrii duc la fatala moarte. ce pacat ca nu putem renaste din cenusa, ca pasarea phoenix! spre marele nenoroc al unora, invidia ii macina inainte de vreme si le murdareste pana si ultima portiune de mediocritate anonima. si totul pentru ca nulitatea din abisul lor existential nu mai poate fi tinuta sub control in delimitatul corp uman si trebuie sa iasa la suprafata, in cascade de voma verbala. ASta nu stie Vomel..INCA

----------va continua-------------

3 comentarii:

  1. Nu-mi dau seama ine este Vomel( inca) dar sper sa identificam personajul, macar de amorul artei, vorba poetului.
    Cu ocazia alegerilor, Vomel revine în atenţie. Chipurile, e frenetic şi pătruns de importanţa momentului istoric în devenire. În realitate, lui Vomel îi tremură chiloţii pe el de frică! Ce se face dumnealui fără sprijin? Ce viitor de aur îl aşteaptă fără pic de sustinere? Pînă acum, a mancat pe rupte... si-n stanga, si-n dreapta. Şi nu se poate spune că nu i-a prins bine. A mancat într-o veselie. Replica binecunoscuta "sa-i fie de bine" nu se aplica; lui Vomel cu siguranta i se va apleca, pana va da afara tot.
    Ca de, sa fie invatatura de minte si pt potentialii vomeli in devenire; daca mananci mai mult decat poti inghiti, se chiama ca esti lacom, iar lacomia duce la pierzanie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandesc la ce impartim in fiecare zi: laude, injuraturi, buna ziua si la revedere sau de ce nu sex appeal! Traim ca sa-i sustinem pe altii in foamea lor de “mai mult”, pana li se dovedeste contrariu, in definitia lui “ 2 lopeti de pamant” – atunci au de unde.! Personajul tau este unul din oamenii cu care eu ma intalnesc in fiecare zi , plin de nemultumiri, isi sterge paharul de fiecare data cand intra in oricare din birourile Intreprinderii, ca sa asculte mai bine, si nimic sa nu-i scape, cum poti sa-l numesti: Vomel? Se putea si mai rau! Am un principiu: "mai bine mor in picioare decat sa traiesc in genunchi", iar in cazul personajului tau cu ce mana da, cu aia primeste! Astept continuarea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma gandesc la ce impartim in fiecare zi : laude, injuraturi, buna ziua si la revedere, sau de ce nu sex appeal! Traim ca sa muncim si sa-i sustinem pe altii in foamea lor de “mai mult”, pana li se dovedeste contrariu, in definitia lui “ 2 lopeti de pamant” – atunci au de unde! Personajul tau este unul din oamenii cu care eu ma intalnesc in fiecare zi , plin de nemltumiri, isi sterge paharul de fiecare data cand intra in oricare din birouri Intreprinderii, ca sa asculte mai bine, si nimic sa nu-i scape, cum poti sa-l numesti: Vomel? Se putea si mai rau! Am un principui "Mai bine mor in picioare, decat sa traiesc in genunchi", iar in cazul acestui Vomel cu ce mana da cu aia primeste! Astept continuarea..

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.