Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 26 noiembrie 2008

Fitze de fashion(ista)

Mi-am luat sambata invitatia la substrat..prin invitatie a se intelege telefonul(pe care l-am folosit in mod abuziv asupra unui anume razvan)...neste prieteni ...m-am pitziponcit si m-am mondenizat prin TWO. Odata ajunsi la destinatie, am calcat pragul FTV party, dupa scurte momente de ezitare. Nu de alta, dar dementii erau inauntru, cu minunatele camere indreptate spre intrare. Gratioasa ca o lebada, am intrat...si am inceput sa ranjesc cand i-a vazut pe ai mei din presa(si ce daca stiam doar doi de acolo?)..Am inceput sa ranjesc si mai tare imediat ce am vazut colectia lui Mihai Albu si a Cristinei Trandafir. Asta ca sa nu mai zic ca eram in extaz cand am vazut the masculine host.Si dupa ce mi-am clatit ochii, am fost hartuita vizual de gusteritele care se perindau prin fata ochilor mei, in speranta si ideea ca vor reusi sa faca ceva impresie. Imbracate cu toata garderoba..dar in cele mai proaste combinatii, gusteritele nu au renuntat sa ma agaseze vizual toata seara. Pacat ca eu eram preocupata sa imi tin rochia sa nu mi-o dea peste cap rafalele de vant si sa ii tin mainile lui schipor departe de aparatul de fotografiat, pentru a nu imortaliza momentul penibil.
All in all, a fost o seara cat se poate de normala.. pentru cei din presa si cei cativa al locului, obisnuiti cu mondenitati. Pentru ceilalti, o noua ocazie de a etala intreaga garderoba si toate bijuteriile muma`sii..la maini, la picioare, in nas, in urechi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.