Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 12 noiembrie 2008

"Nu as face asta...dar e vorba de tine"

Iti dai seama ca cineva te apreciaza ca persoana atunci cand lasa tot si vine sau iti sare in ajutor. E foarte interesant cum lucrurile astea vin, de obicei..din partea celor pe care ii credeai cat se poate de distanti. Iar in momentul in care ti se spune..stii, in mod normal, nu am face asta..dar e vorba de tine...asa ca trebuie..nu are cum sa nu iti creasca inima in piept. Mi s-a intamplat recent, dupa ce mi-am dovedit mie inca o data ca daca stii cum sa vorbesti cu un om, omul ala da tot ce are el mai bun pentru a te ajuta. Imi zambesc ori de cate ori se intampla asta si ori de cate ori imi dau seama ca nu m-am inselat atunci cand mi-am ales prietenii. Mi s-a intamplat zilele trecute..sa remememorez niste momente, care mi-au trecut prin fata ochilor, ca niste strafulgerari. A fost momentul in care mi s-a spus..iti pun la dispozitie tot ce vrei, pentru ca te cunosc si pentru ca am incredere in ceea ce faci. Ei bine, genul asta de oameni nu ai cum sa ii uiti sau sa ii confunzi cu masa mocirloasa. Ei sunt diamantele care stralucesc de fiecare data in intuneric. Si mi se umple inima de bucurie ca ii am alaturi..asa tineri, profi si asa frumosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.