Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 26 noiembrie 2008

Where to?

Am un nod in gat si simt ca ma sufoc. Stiu ca trebuie sa iau o decizie, numai ca nu stiu daca asta este momentul potrivit pentru a o face. Abia pot sa respir, inecata de atatea frustrari de constiinta si mustrari care nu prevestesc nimic bun. Ai rabdare, imi zic ei. Nu pot, le raspund eu. Am ajuns la limita..si nervos, si fizic, si emotional. Nu ma recunosc, din nou, in ceea ce fac si declansez crize si antipatii in fiecare minut. Renunt la procesul asta de maturizare prematura, prefer sa ma duc in Tibet si sa ma regasecpe mine in sedinte de terapie brutal aplicate. Nu ma plang, dar nici bine nu imi e..iar asta simt in fiecare dimineata, cand imi lipseste aplombul pentru a realiza lucrurile marete de odinioara. Poate ca fiecare lucru are un ciclu existential..iar eu am ajuns aproape de finalul unuia. Sau se poate sa ma insel

Un comentariu:

  1. Where to ? Ce intrebare retorica...Ciclul existential al fiecarui lucru despre care aminteai, da-mi voie sa te contrazic spunand ca, dupa parerea mea nu multe lucruri au un ciclu existential, iar ciclu presupune o repetitivitate, un fel de du-te-vino, aici nu este cazul...existenta e brutala,lucrurile pur si simplu "sunt" cum si Marean V. "este"..."ciclul existential" apare astfel ca un proces rezervat lucrurilor majore, cum ar fi picaturile de ploaie, iar pentru lucrurile cotidiene exista doar consecinte, the nutshell will be broken by time process...poate sunt confuz in exprimare, poate sunt confuz in general, un lucru e cert, ciclul poate fi doar lunar, restul e stereotip .... glumesc (omVLADon)

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.