Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 17 noiembrie 2008

Memento

Urasc starea mea de agitatie..cand inima imi bate cu putere... cand mi se pune un nod in gat..cand simt ca nu pot sa respir, cand acelasi gand nu imi da pace. Urasc sa ma simt agitata, urasc sa ma gandesc mereu cum si in ce fel sa fac pentru a iesi din starea in care ma aflu. Implicit, imi produce o stare de..nebunie...pe care vreau a o evit. Din pacate, nu pot. Sau nu vreau. Sau imi place sa ma complac. Poate ca mereu am facut`o..dar trebuie sa renunt la ea. Nu imi face bine..ma plictiseste, ma termina nervos. Stii ce am mai observat..Ca am uitat sa visez. Orbita de munca, am uitat ca am vise. Am uitat cum e sa iti tapetezi camera cu postere si sa visezi la justin, la nick sau la george clooney. Trebuie sa incep sa imi aduc aminte.

Un comentariu:

  1. Frumoase ganduri in MEMENTO...asa este, prea multa munca ne face sa uitam de noi si de multe ori sa uitam de cei dragi, sa uitam sa mai visam si sa nu avem timp sa ne aducem aminte...un prieten spunea : prea multa munca nu e buna, daca muncesti prea mult, esti prea ocupat si nu mai ai timp sa faci bani....(omVLADon)

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.