Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 8 noiembrie 2008

A inceput razboiul! Liniste in platou!

Incerc sa ma linistesc, cu toate ca stiu in adancul sufletului., ...ca asta n u se va intampla prea curand. Cursul firesc al vietii..un pic fortat de imprejurari, imi demonstreaza acum, asa cum mi-a demonstrat si in alte dati, ca de fapt...sunt mereu vizata. Oricat de mult as incerca sa fug de zvonuri, de rautati gratuite, de spectacole insipide ale luptei pentru functii si puteri, sunt prinsa mereu in aceleasi cavalcade scabroase, care ma sugruma, in incercarea de a-mi smulge fortat o reactie. Fatarnici se trezesc cu pretentii, valorile se rastoarna, razbunarile incep. Iar eu, in fruntea lor, pentru a-mi apara integritatea. A inceput razboiul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.