Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 26 octombrie 2008

Angoasa de duminica

Am un sentiment ciudat de cate ori se apropie a 7-a zi a saptamanii. Pentru mine, nu e deloc ziua de relaxare..ci ziua de refacere, de care nu beneficiez niciodata pe de`antregul. E ziua in care imi pregatesc emisiunea de luni, e ziua in care am sufletul strans, pentru ca stiu ca o mare parte dintre oficiali au telefoanele inchise sau nu raspund la ele(drept pentru care, intentia mea moare din fasa). Mai mult decat atat, creierii mei sunt intr-o mie de parti, intr-o mie de ganduri, la o mie de lucruri. Drept pentru care, nu reusesc sa imi focusez atentia asupra unui singur lucru si ma surprind deseori...uitandu-ma in gol si gandindu`ma la o mie de lucruri stupide, banale, importante. Asta e duminica pentru mine, atunci cand nu ma duc prin cismigiu, sa ma reculeg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.