Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

vineri, 10 octombrie 2008

Hai sa ne..cuplam zvonistic!

Zvonurile mananca viata. Zvonurile mananca nervi. Zvonurile alimenteaza rautati. Zvonurile construiesc viata persoanelor care duc lipsa ei..a vietrii. CEl mai bine iti poti construi o viata folosindu-te de a altora si alimentand o cutie imensa de zvonuri, mai ceva ca a pandorei. asta se rasfrange zilnic asupra mea. daca as sta sa numar toate zvonurile care imi trec pe la urechi in fiecare minut, cred ca as epuiza mai mult decat un jurnal de-al lui Bridgette Jones. Insa nu o fac, pentru ca stiu ca existi inmasura in care se vorbeste despre tine. Am fost numita doamna director, apoi dna producator genereal, apoi doamna producator(dar fara vreo legatura cu functia mea, ci direct legata de a altora), incat cred ca am trecut zvonistic prin paturile tuturor. Mai mult decat atat, ma casatoresc intr-o luna si cu unul din producatorii de la stiri, drept pentru care va trebui sa renunt si la cei 4 amanti pe care ii am in prezent si la sotul care s-a combinat..tot zvonistic cu amanta..tot de la munca. CE chestie! Mai amuzant e ca toate persoanele implicate .ca si victime ale zvonurilor si-au dat mana si fac jocul zvonacilor..incat acum toata lumea chiar se intreaba cat de real e ce se petrece in jurul lor . Se numeste a te juca ..cu mintea oamenilor..mai a ales a celor fara ocupatie si a celor care isi fac un scop din a-i manca pe toti de cur. Mai rau e cand realizezi ca aceia care impart zvonurile sunt prietenii tai. Pentru ei, tin sa le fac un upgrade la informatii: da, sunt dna director, cu toate ca dom` director are o amanta..asta nu ma impieidca sa ma marit peste o luna, ceea ce inseamna ca voi divorta de dom` director si ma voi duce spre dom` producator, iar la nunta noastra vor fi invitati toti amantii mei(cu functii sau fara), astfel incat familia sa fie intregita! CE ti-e si cu zvonurile astea, dom`ne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.