Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 12 octombrie 2008

Triple "fucked"

Asta am zis ieri seara, cand mi-am dat seama ca exista persoane care stiu sa manipuleze in cel mai delicat mod cu putinta, stfel incat sa te faca sa iti doresti ce vor ele sa iti doresti. Nu ma gandeam niciodata ca o sa rad cand o sa imi dau seama de asta...dar asta am facut ieri, in momentul in care am ratat intrarea inspre Unirea Center si ne-am luat dupa masina lui, pentru directionare. Rau cu siguranta nu am facut, numai ca nu am ajuns unde vroiam noi, ci unde vroia el: Turkish restaurant. Mi-am dat seama atunci ca eleganta e cea care invinge de fiecare data. Iar cu cat eleganta este sincera, cu atat reactia este una de puternica aprobare.Asta s-a intamplat ieri, cand EL a avut grija ca eu si ai mei sa ne simtim ca acasa. Si a reusit

Un comentariu:

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.