Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 26 noiembrie 2008

24

Mai am inca o luna. O luna pana in momentul in care voi schimba 3 cu un 4. Spre deosebire de alti ani insa, acum nu mai simt. Nu mai simt ce inseamna zi de nastere, ce inseamna sarbatoare, ce inseamna sa fii lipsit de griji. Acum am doar proiecte in minte, ganduri de plecare, ganduri de schimbare, care nu imi dau deloc pace si nu ma lasa sa pun capul linistita pe perna. Astept clipa de liniste, pe care, contrar asteptarilor, nu eu o fabric, ci realitatea din jurul meu. Astept o schimbare.

Un comentariu:

  1. "Si tot astept sa mi se-ntample ceva ...si cuminti asteptam clipa in care tot se va schimba..." OCS
    Hmmm...se spune A CHANGE WILL DO YOU GOOD, se spune, e drept, dar ce fel de schimbare ??..oare e un mod generic de-a o spune ? schimbarea este peste tot, in tine, in mine, in jurul nostru si in orice aspect al vietii cotidiene...oricum ar fi privita schimbarea pe care o asteptam nu reprezinta practic nimik altceva decat o stare de "mai bine", o relaxare aparenta si un timp liber numai pentru noi, vrem sa mai respiram un pic si "mai lasati-ne draq cu prostiile voastre, asteptarile si cerintele voastre stupide, reprosurile si imputarile ipocrite...hai lasa-ma, lasa-ma sa respir, imi respiri aerul si defapt nu mi-a placut niciodata de fatza ta, te tine, de cum arati si cum vorbesti... YOU FUCKIN'FREAK, KEEP YOUR DAYS OUT OF MY WEEK..."..uneori gandesc asa, obosesc sa mai dau vreo explicatie, sa ma implic, sa zic ceva...oricum nu se va schimba nimik, sau poate nu acum, mai dureaza si eu am obosit, ma duc sa ma culc...(omVLADon)

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.