Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 23 ianuarie 2008

Operatiunea Unghia

Nu am inteles niciodata si nici nu cred ca o sa inteleg vreodata rostul unghiei crescute de la degetul mic..la barbati. Nu ii vad rostul si nici nu vreau sa imi imaginez toate lucrurile care se pot face cu acea unghie crescuta..si slava domnului, daca eu nu am o imaginatie bogata, atunci cine sa aiba? Cred ca ma voi duce odata la un distins individ cu unghia mica crescuta...pentru ca e un adevarat cult al unghiei crescute. ..si il voi intreba de ce mama dracului isi tine unghia aia..daca am fi in evul mediu..cred ca as avea cea mai sadica placere sa inventez torturi ceva mai soft pentru cei care practica unghii lungi..poate asa mi`ar si zice de ce le poarta.:D

Un comentariu:

  1. Din cate stiu si am vazut e folsita pentru a se scobi intre dinti dupa masa, dar si pe post de betisor cu vata pentru scobitul si curatatul in urechi :-&

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.