Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

sâmbătă, 15 decembrie 2007

Superstitie

Cica singurul obiect pe care l-am ridicat atunci cand eram mica de pe tava cu obiecte puse in fata fiecarui copil a fost un...pix! Am aflat asta acum jumatate de an abia, dupa ce alesesem absolut intamplator sa dau la jurnalism. Nu stiu cat de adevarata e superstitia asta populara, despre care batranii cred ca dezvaluie viitorul copilului, dar uite ca am ajuns sa...scriu..De patru ani, tot asta fac..si nu la sensul mecanic, ci in sensul pur productiv al cuvantului. Sa fie o simpla coincidenta..tot ce este posibil. Pacat ca nu am luat o caseta...ca am descoperit ca imi place sa si montez al dracului de tare . AS montez si sa creez materiale video.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.