Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 20 decembrie 2007

Fire`ing flamenco


Premiera europeana de ieri a lui Joaquin Cortes m-a pus pe ganduri. Asa ca, simtindu`ma pe jumatate inculta in ceea ce priveste stilul lui..ca vorba aia..il pratica de la 12 ani si eu nu stiu nimic despre el....am intrat pe youtube sa il vad pe Cortes in plina actiune. Zapacos BLancos nu am reusit sa vad..si nici nu prea aveam cum...ca premiera a fost ieri pe scena SAlii Palatului. Dar am vazut some other performances ale tipului care si-a asigurat picioarele pentru 3 milioane de euro. Am stat..zapacita si m-am uitat ceva timp la executia miscarilor..de altfel..impecabila...dar nu am reusit sa prind ritmul. E o tanguire, e oi arta, e maiestrie..e pasiune...dar nu inteleg..Cu toate ca provenienta noastra este similara spaniolilor. Vad miscarile, dar parca nu au finetea unui dans sobru, clasic. E mult prea agitat stilul pentru mine..si nu reusesc sa ii prind ritmul absolut deloc..Pana si step`ul il inteleg mai repede. Oricum..ideea e ca tipul chiar se pricepe si a aparut pe scena langa nume precum ALicia Keys si J Lo. Asta nu poate decat sa demonstreze ca e priceput. Si unde mai pui ca este si ambasadorul etniei romanes in Parlamentul European. Policalificat..A...si am omis un detaliu..minor..de altfel..Este ingrozitor de frumos!!!am stat si am admirat imaginile care au venit ieri pe fluxul video..vreo 5 min..si a trebuit sa ii si anunt pe cei dein redactie de descoperirea mea..asa ca stateam vreo 3 persoane la Browser sa ne uitam cum un individ de origine catalana isi umezeste buzele. Ce ar fi arta fara frumos..ma intreb eu acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.