Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

duminică, 30 decembrie 2007

Deflorare


Am zis la inceput NU...nu ca nu mi-ar placea, ci din considerente pur personale..imi place mereu sa fiu omul din umbra..Nu am iesit niciodata in fata si nici nu mi-a placut vreodata sa fac spectacol gratuit sau sa fac lumea sa se invarta in jurul meu intr`un mod cat se poate de diabolic. Dar am acceptat pana la urma...ca a fost propunerea lui Catalin..si nu putea, sa ma cert cu shafu`(de fapt..daca stau mai bine sa ma gandesc, puteam:)))..Asa ca mi-am luat haine de gala..si baietoasa Ramona s-a transformat intr`o divina..cu rochita babydoll si margele mari la gat(atractia baietilor de la montaj). F amuzant a fost momentul cand a avut loc transformarea, adica la machiaj>: cu jumatate dintre cei de la montaj langa mine si cu tot ingestu`..care se uita cum ma machiaza don`soara make up artist. Si mai amuzant a fost cand ceilalti(care nu se adunasera sa vada fiecare pas al transformarii) au vazut produsul finit. A fost foarte dragut momentul..si nu cred ca as putea sa descriu vreodata in cuvinte(prea multe) reactia lui Iuli, care nu asculta absolut nimic din ce vb Dulghe cu el..fiind prea pierdut in imensitatea bilelor mele. In emisie, a fost ok. Puteam sa vorbesc mai mult, puteam sa glumesc mai mult..dar am preferat sa fiu foarte serioasa..pentru ca asa ii sade bine unui redactor News in. Puteam sa fiu mullt altfel..dar am preferat sa fac pe fata serioasa..chiar si cand acel nene a sunat si a spus ca o don`soara din platou are niste ochi superbi de CITROEN(unul din multii care afirma ca as semana cu o chinezoaica si eu nu inteleg de unde analogiile, sincer)..si chiar atunci cand Dulghe al meu a zis ca eu si Mireille suntem comorile televiziuniii..drept pentru care ne tin bine ascunse(a se citi ingropate). All in all..a fost ok..! And i`ll be damn daca nu as mai face`o odata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.