Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

miercuri, 26 decembrie 2007

Camille@Gossip

Ma asteptam sa fie altfel..Sincer. Nu pot sa ma plang cum ca ar fi fost aiurea, dar chiar ma asteptam sa fie altfel. Poate nu cu atat de multe fitze, poate nu cu atat de multi minori pseudo-emo kids, poate cu alta lume, dar cu acelasi tip in camasa alba pe care l-am analizat toata seara. Era si simplu de ales, de altfel, pentru ca era singurul care arata a om de acolo! In rest, numai ciutanei cu pantalonasi albi si camasute mov..exceptand fakeurile cu ochelari si sapca intr`un intuneric de puteai sa i tai cu degetul. Vorbesc de marele party Camille Jones in Gossip. Nu am nimic cu organizatorii, cu ea nici atat...dar am ce am cu cei care vin in cluburi doar ca sa isi etaleze hainele, fara a avea nici macar cea mai mica tangenta cu the genre. Am vazut la fitze..de mi s-au dat ochii peste cap..iar parului i`au crescut extensii siliconate. Atmosfera a fost insa de..kkt..si asta pentru ca ai nostri constanteni n-au nici in clin , nici in maneca ..cu ceea ce inseamna ed fapt atmosfera. S-au obisnuit sa fie distrati..fara a depune nici macar cel mai mic efort. Nimeni nu se agita..dar toti erau cu aparatele de forografiat in actiune..doar`doar..le-or pune pe HI5 mai incolo!!!!
In schimb, Camille a fost de laudat...in incursiunea mea la toaleta :))..am descoperit-o in fatza oglinzii stand foarte cumintica...cred ca nici unul dintre pretinsii clubberi nu stia de fapt cine era..becauze she seemed a regular. A regular cu foarte mult stil, pe care nici una dintre domnitele de acolo nu-l ave; blugi, pantofiori negri si o rochita simpla, dar o atitudine ce cu greu putea fi imitata de cineva. Asa ca eu si Sim a trebuit cu greu sa suportam miscarile lascive ale cercopitecilor hrapareti, precum si mainile lor butucanoase..care ne mai atingeau din cand in cand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.