Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

luni, 3 decembrie 2007

The guy fond of college style..

Dupa doua refuzuri venite de le doi koreeni(care vroiau sa ne intre in gratii cu 2 cutii de Redbull) si invitatiile pe fatza de la doi dinstinsi domni de 50 de ani(!!!! nu laolata, ci fiecare separat), Eu si Sim incercam sa ne revenim, admirand faptura gingasa a dj`ului, ale carui plete, buze si degete se plimbau languros pe...upps!!Rewind!!!! Ideea e ca ne gasisem ocupatii care mai de care mai interesante in timp ce asteptam o prietena, ocupatii ca sa implice si refuzul oricarui semn de bunavointa venit din partea iubitorilor de redbull sau semicententarilor. La un moment dat, ajunseseram sa numaram camasile albe din toata aglomeatia din club..printre 2 steps of electro si 4 of minimal(my soul was in a deep orgasmatic motion, btw). La un moment dat, o vad pe Sim ranjindu`mi. Nu ca nu as fi obisnuita cu ea zambind, dar zambea cam ciudat si se uita undeva in spatele meu. In doua secunde, am simtit o mana pe spate meu, pusa foarte subtil. M-am intors, nicidecum contrariata, pentru ca gestul mi se paruse familiar...asa ca...zambind.,...ma intorc si descopar un tip care imi zambea si el la fel de suspect ca Sim. Ma saluta..eu.. cu acelasi zambet incurcat pe buze il salut la randu`mi si ii zambesc la fel de frumos. Era uynul din momentele alea penibile in care incercam sa imi dau seama cine e, pentru ca mi se parea cunoscuta fatza..si pe cat de cunoscuta imi parea, pe atat de mult ma contraria faptul ca nu o asociez cu nimeni. Tipul in vesta colegge si camasa alba imi intuieste imediat nedumerirea..dar cu o abilitate pe care am apreciat`o in gand..imi spune ca ne cunoastem..Buuunnn....zic eu!! tot in gand..am scapat de partea cu ~a venit sa agatze si are nevoie de replici~. Cu toate astea, ma uitam la fel de contrariata la fatza lui si zambetul ala fabulos ce il facea si mai atragator.. Si mi-o tranteste dintr`o data, dar cu aceeasi abilitate de inainte, rupand din preludiul in care inotam cu gratie! ~Ne stim de pe net!~, pe un ton cat se poate de protector si explicativ, de am ramas odata in plus cu gura cascata de abilitatea de a trece peste un moment penibil. Brusc, am realizat cine e..ce face si de unde e..si am trecut peste momentul de maxima rusine(pentru mine. Stateam acum si ma gandeam, ca gestul in sine chiar mi-a sters un zambet languros si o voce cat se poate de calda, combinata cu o limbutza scoasa subtil printre dinti. Intr-o mare de oameni, pe care nu ii stii si care nu te stiu, o figura frumoasa, vine la tine increzatoare si iti zice pe cel mai dezinteresat ton cu putinta ca te stie ..well, read and learn, boys!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.