Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 18 decembrie 2007

Ultimatum


Stii ce am ajuns sa nu mai suport?Imaturitatea si figurile. Nici inainte nu prea ma intelegeam bine cu ele, dar acum parca nu le mai inghit deloc. Sunt unele persoane care le au pe amandoua, din nefericire. Persoane cu...care continui sa port discutii unilaterale, pentru ca ele au oricum discursul lor, care nu se mai intersecteaza deloc cu al meu. Ma gandesc cu oroare ca am fost si eu asa pana nu mai demult, cand ma interesa un singur lucru> muzica si toalele. Prefer sa fiu mai mult decat atat si sa am grija de mine si pe alte planuri, nu numai astea doua. Este ingrozitor sa vorbesti de mere, si celalalt sa iti zica de pere...tu sa ii zici ca te zbati, sa te strecori..si el sa iti zica ...frate, eu nu fac nimic la munca, imi astept doar salariul si prima. Nu stiu de ce continui sa ma complac in conversatii sterile cu astfel de persoane. Pe de alta parete, sunt fitzosii...si cei care asteapta mereu sa li se sufle in fund. Probabil ca aici am si eu partea mea de vina, ca am invatat lumea prost. Asa ca..de acum inainte...change of plans..cine dovedeste ca merita...va beneficia de atentia mea..Vedeta sau n u, persoana publica sau nu, toti sunt in aceeasi oala..M-am saturat sa imi pese de prea multi..Asa ca incep sa ii triez, din ce in ce mai mult..si din lista, si din viata mea. Nu am nevoie de fake`uri. E prea plina Romania de ele, asa ca nu imi asum rolul de suprem salvator in a le lua pe toate sub obladuire. Asa ca..dragilor...cui nu o sa ii mai raspund deloc...inseamna ca a intrat deja in categoria persona non grata si a fost expulzat din viata mea! E o lume cruda, stiu..dar macar va dau preaviz..sa respect normele etice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.