Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

marți, 23 august 2011

Rebranding: Ramona Crangasu

Ca si Domnul P, intru intr-o perioada de reinventare. Nu stiu daca se numeste reinventare sau pur si simplu revenire la fostele si adevaratele esente, dar ma bucura faptul ca am facut pasul. Asa ca elimin spectaculosul, aduc exclusivismul in prim plan si elimin pericolele care pana acum le declansam cu cea mai mare usurinta, intr-o intentie crunta de masochism. 
Ca orice reinventare, cineva va avea de pierdut de pe urma ei, iar in aceasta situatie intra "pasagerii efemeri", cum imi place mie sa ii numesc: orice inutil, complicat si generator de frustrari, mai precis.Nu va fi usor, iar asta o recunosc cu maxima sinceritate, insa a venit momentul sa fac din nou ordine in gandurile mele, apeland la metode drastice, daca nu chiar draconice. 
M-am dulce complacut in niste situatii atat de atipice pentru mine si esenta mea, incat am uitat CE sunt eu cu adevarat si CE pot eu sa ofer. In schimb, m-am adancit in povestile de viata ale altora, devenind un intermediar catre purgatoriul iluziilor sau deziluziilor pe care le-au construit singuri. 
Dintr-o drastica dorinta de socializare, am depasit niste limite, care nu au decat sa imi dauneze pe termen lung, psihic, in primul rand. 
Asa ca mi-am propus lucruri simple de acum inainte. Nu mai vreau oameni exceptionali, vreau oameni frumosi. Nu mai vreau intangibilul, vreau un tangibil echilibrat. Nu mai vreau prieteni noi cu toptanul, iubirea mea este deja impartita intre cei pe care ii am. Sper sa imi mai ramana suficienta si pentru a o directiona catre jumatatea masculina stabilizatoare ce va sa vie. 
Am copilarit destul, e vremea pentru lucruri mature si responsabile: o cafea bauta de dimineata cu un prieten drag, o plimbare pe mal de lac, cheltuieli, dezvoltari, planuri de viitor, noi achizitii, o seara linistitoare de creieri cu persoane iubite. Am inceput sa imi pun in aplicare planul si sa fiu a naibii daca nu e bine! Asa ca daca nu o sa ma mai vedeti cum m-ati vazut pana acum, ganditi-va ca poate niciodata nu ati stiut sa ma cititi atat de bine :)
PS: Simona o sa jubileze acum, pentru ca inca e ferm convinsa ca eu am ajuns in Buc sa ma casatoresc.Dar nu jubila prea tare, zic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.