Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 28 august 2008

eroare de..calcul

Cate nu se pot intampla atunci cand tastezi gresit? nu ma refer aici la minunata (mirifica, pentru a-l parafraza pe alex baran) gluma care circula de ceva vreme cu misto si muisto..referitor la proximitatea a doua taste, ci pur si simplu la o eroare de tastare intr-un url. nu imi zice ca nu ti s-a intamplat, pentru ca nu voi crede niciodata asa ceva. iti dau drept exemplu, unul din multele care imi vin acum in minte. am vrut sa ma loghez pe pagina de blogspot, omitand un b la tastare. ce crezi ca a iesit? un mare logspot, care era de fapt un site dedicat bibliei si versetelor din biblie. am ramas putin panicata, pentru ca..initial, m-am gandit ca cei de la blogspot si-or fi schimbat orientarea intre timp. numai ca m-am uitat mai atent la url, si am observat eroarea. ma gandesc ce poate face o mica eroare ca asta intr-o centrala atomoelectrica..in apasarea unui buton..sau intr-un aeroport, in manevrele de urgenta. bine ca e doar url la mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.