Un blog de zi cu zi, fara corset sau operatii estetice. Atentie, respira natural!

joi, 28 august 2008

Life: Post it!

Tocmai ce am terminat unul. Gata! L-am pus frumos la locul lui, acolo unde ii sade bine..asa colorat cum e. In ultima perioada, am inceput sa ma folosesc des de ei. II epuizez si ma epuizez si pe mine. Imi vars naduful si ideile pe scoarta lor moale, in timp ce le dezmierd pielea fina. S-au saturat d emine, dar pacca ma absorb mai bine pe zi ce trece. Le intru pe sub piele, si de aceea stau si asa cuminti. Eu una, stiu sigur ca s-au plictisit sa auda punctate aceleasi idei, aceleasi fraze imperative..scure si la obiect. O fac pentru ca uit, nu pentru ca nu am altceva mai bun de facut. Dar recunoaste..si pos iturile astea isi au si ele rostul lor. Eu am ajuns sa traiesc numai din ele si pentru ele..pentru ca am nevoie sa ma organizez putin mai mult decat in militaria pe care am facut-o anterior. E organizea plina de dezordine, care se lasa cu hartii imprastiate pe masa, prinse cu cleme, aranjate pe culori, puse pe langa laptop, aranjate la indemana, puse pe prioritati. CAte criterii! M-am saturat de ele, dar pe atat de mult ador sa le fac. Le fac din nevoie, de fapt...nu din pur amuzament, pentru ca numai gandul ca le voi avea in fata tot timpul sederii mele la birou imi da fiori de foc pe spate. DAr ce satisfctie suprema am cand mai tai cate o idee ingrosata acolo! Ahh!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?Tare, sa te auda toata lumea:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.